Országos rendezvénynaptár
<< | 2024 Április | >> | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Hé | Ke | Sze | Csü | Pé | Szo | Va |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Modern Vállalkozások Programja
- IT biztonság - Adataink és számítógépeink védelme
- E-közigazgatás - Ügyintézés gyorsan, egyszerűen
- Online marketing - Hírlevelek, honlap – online marketing ötletek és praktikák
- Online marketing 2.- Hogyan lesz vállalatunk megtalálható az interneten?
- A „dolgok internete” - okos kütyük tárháza
- Digitális üzleti modellek - „Svájci bicska” a vevők pénzéhez
- Időmenedzsment
- Profit helyett papírokat termel? Van megoldás! Digitális dokumentumkezelés
- Az online fizetés lehetőségei
- Marketing a közösségi médiában
- Hírlevelek, honlap – online marketing ötletek és praktikák
- MVP digitális fogalomtár
Rendezvények
Facebook és Instagram haladó képzés vállalkozásoknak
Mit kell tudni a facebook posztokól? Hogyan működik a hirdetéskezelő? Milyen legyen az instagram profil és hogyan generáljunk hirdetésket? Válaszok: 2019. október 16., szerda, 9,00-13,00 óra között a Gazdaság Házában.
HR Klub- SZEMÉLYISÉG ÉS SZERVEZET
A munkahelyi fluktuáció nagy részben az újonnan érkező munkatársak első három hónapjától függ. Valóban: ekkor dől el, hogy az új kolléga tud-e és akar-e megfelelően alkalmazkodni a vállalati kultúrá-hoz, a szervezet mindennapjaihoz. A személyiség és a vállalati működés ekkor találkozik, ekkor derül ki, milyen embert is kaptunk ténylegesen, az egyén számára pedig az, hogy hova érkezett. De hogyan befolyásolja e két tényező egymást, és mit tud ezzel kezdeni egy HR vezető?
Az október 16-i HR-klub ezekre a kérdésekre ad választ. Közösen gondolkozhatunk arról, hogy hogyan tudjuk azonosítani a szervezeti kultúrához legjobban illeszkedő személyeket, hogyan állapítsuk meg a tényleges illeszkedés meglétét vagy hiányát, hogyan segíthetjük munkavállalóinkat kompetenciáik fejlesztésében.
HR-Klub - 2019. október 16. (Tatabánya, Fő tér 36.)
A Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara valamint az IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. HR Klubot indított, melynek következő eseményére tisztelettel meghívja Önt!
Helyszín: KEMKIK székház (2800 Tatabánya, Fő tér 36.)
Időpont: 2019. október 16. 14:00-16:00-ig
Kérjük, töltse ki az on-line jelentkezési lapot, hogy az esetleges változásról értesíteni tudjuk!
A rendezvény ingyenes, azonban előzetes regisztrációhoz kötött!
ON-LINE REGISZTRÁCIÓHOZ KATTINTSON IDE!!
Amit a 2 órás program ad:
- A munkaerő-megtartáshoz kapcsolódó működő jó gyakorlatok megismerését
- Más vállalatok tapasztalatainak megismerését
- A másokkal zajló együttes gondolkodás élményét és tanulságait
- Összességében másoknál már működő jó gyakorlatok bevezetési lehetőségeit
Akiknek ajánljuk:
- Cégvezetőknek
- Hr-vezetőknek és -felelősöknek
Akik a klubot tartják:
Az IFKA kft. Szervezetfejlesztési csoportjának trénerei és szervezetfejlesztői, akik közel 150 hazai vállalkozásnak segítettek már:
- Vezetőik és munkavállalóik képzésében
- A résztvevőkkel együtt a gyakorlatban is jól hasznosítható új válaszokat és eljárásokat kidolgozni
KÖTELEZŐ KAMARAI REGISZTRÁCIÓ !
- KÖZLEMÉNY!
- Tájékoztató
- ONLINE REGISZTRÁCIÓ, REGISZTRÁCIÓS ADATOK MÓDOSÍTÁSA
- Regisztrációs adatlap
- Kitöltési útmutató az adatlaphoz
- Telephely pótlap
- Regisztrált vállalkozások ADATBÁZISA
- Kamarai pályázat- és rendezvényfigyelő rendszer
- MKIK Piactér
- Módosult a kamarai törvény – 2014. január 1-jével
- Jogszabályfigyelő
- Vásárnaptár