A vásárlók panaszának intézése
Napjainkban ismételten egyre jobban előtérbe kerül a fogyasztóvédelem. Életre keltője az a sajnálatos tény, hogy a jó minőségű termékek mellett egyre több a kifogásolható, silány minőségű is. Gondolhatnánk, hogy az ár arányában nő a minőség is, de ez a tendencia mára szinte teljesen megdőlt. Az ár nem mindig tükrözi a minőséget így a fogyasztóknak egyre nehezebb a választás.
Bizonyára mindannyian kerültünk már olyan helyzetbe mikor probléma adódott a megvásárolt termékkel, illetve igénybe vett szolgáltatással. Mit tehetünk ebben az esetben? Hová fordulhatunk megoldásért?
A vásárló észrevételeivel fordulhat:
1, Az üzlet/bolt vezetője helyben
2, Beírhat a vásárlók könyvébe
3, Helyi Polgármesteri Hivatal jegyzője
4, Nógrád Vármegyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
3100 Salgótarján, Karancs út 54.
Tel: 32/511-116, Fax: 32/511-118
5, Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
3501 Miskolc, Pf. 376.
6, Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
1088 Budapest, József krt. 6.
Tel: 1/459-4800
Állati eredetű élelmiszeripari termékek (pl. tej, tojás, húskészítmények) forgalmazása esetén észrevétellel fordulhat még:
7, Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal, Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatóság
3102 Salgótarján, Baglyasi út 2.
Tel: 32/441-388, 520-800, 520-805, 520-809
Amennyiben szeretnénk kihasználni a számítástechnika adta lehetőségeket, számos hasznos információt tudhatunk meg a fogyasztóvédelemmel kapcsolatosan az interneten barangolva is. Ajánljuk figyelmükbe pl. a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség honlapját a www.nfh.hu, illetve a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületének honlapját a www.fogyasztovedok.hu.
Irodánk polcain számos újság és egyéb hasznos tájékoztató füzet is megtalálható.
Mindannyiuknak probléma mentes vásárlást kívánunk !