Országos rendezvénynaptár
<< | 2025 Július | >> | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Hé | Ke | Sze | Csü | Pé | Szo | Va |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Modern Vállalkozások Programja
- IT biztonság - Adataink és számítógépeink védelme
- E-közigazgatás - Ügyintézés gyorsan, egyszerűen
- Online marketing - Hírlevelek, honlap – online marketing ötletek és praktikák
- Online marketing 2.- Hogyan lesz vállalatunk megtalálható az interneten?
- A „dolgok internete” - okos kütyük tárháza
- Digitális üzleti modellek - „Svájci bicska” a vevők pénzéhez
- Időmenedzsment
- Profit helyett papírokat termel? Van megoldás! Digitális dokumentumkezelés
- Az online fizetés lehetőségei
- Marketing a közösségi médiában
- Hírlevelek, honlap – online marketing ötletek és praktikák
- MVP digitális fogalomtár
Szervezetfejlesztési és bérfejlesztési megoldásokat ismerhettek meg a nógrádi vállalkozók

A Nógrád Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara április 15-én újabb szakmai rendezvényt szervezett a „Szövetségben a Vállalkozókkal” programsorozat részeként. A tájékoztató fórum témája ezúttal a vállalkozások szervezet- és bérfejlesztési lehetőségei voltak. Az eseménynek a Kamara székháza adott otthont, ahol a megyei cégvezetők hasznos és gyakorlatias tanácsokat kaphattak a hatékonyabb vállalatirányítás érdekében.
A rendezvény előadója Laczkó Péter, a Lawrence & Bennet Zrt. vezérigazgatója, szervezetfejlesztési szakértő volt, aki elgondolkodtató stílusban, konkrét példákon keresztül mutatta be azokat a kulcslépéseket, amelyekkel a cégek működése racionalizálható és fejleszthető.
Az előadás során hangsúlyozta, hogy a siker egyik legfontosabb tényezője a jól kiválasztott és folyamatosan képzett munkaerő. A képzett dolgozók gyorsabban és hatékonyabban dolgoznak, ritkábban hibáznak, eredményeik pedig pozitív hatással vannak a csapatszellemre és a vállalati morálra. Kiemelte azt is, hogy érdemes csökkenteni a nem munkavégzéssel töltött időt, valamint feltérképezni, hol keletkeznek felesleges kiadások a cégen belül.
Laczkó Péter felhívta a figyelmet a pénzügyi eredmények folyamatos elemzésének fontosságára. Szerinte a vezető feladata, hogy átlássa a vállalat gazdasági folyamatait, és az ezekből levont következtetések alapján megalapozott döntéseket hozzon. Ezek révén nemcsak a hatékonyság növelhető, hanem a bevételek is gyarapíthatók.
A szakértő javaslata szerint az így elért többletbevételt érdemes tudatosan kezelni, például tartalékképzésre vagy fejlesztésekre, különösen bérfejlesztésre fordítani, de azt is ésszerű és igazságos elvek mentén végrehajtva.
A fórum zárásaként a résztvevők kérdéseket tehettek fel az előadónak, így a program egyúttal a tapasztalatcsere és szakmai párbeszéd lehetőségét is biztosította a megye vállalkozói számára.
KÖTELEZŐ KAMARAI REGISZTRÁCIÓ !
- KÖZLEMÉNY!
- Tájékoztató
- ONLINE REGISZTRÁCIÓ, REGISZTRÁCIÓS ADATOK MÓDOSÍTÁSA
- Regisztrációs adatlap
- Kitöltési útmutató az adatlaphoz
- Telephely pótlap
- Regisztrált vállalkozások ADATBÁZISA
- Kamarai pályázat- és rendezvényfigyelő rendszer
- MKIK Piactér
- Módosult a kamarai törvény – 2014. január 1-jével
- Jogszabályfigyelő
- Vásárnaptár
Erasmus+ mobilitás
- „Tanuljunk egymástól, hasznosítsuk mások eredményeit is” (2021-1-HU01-KA122-VET-000017897)
- „Tanuljunk egymástól, hasznosítsuk mások eredményeit is II.” (2023-1-HU01-KA122-VET-000125983)
- „Turizmus, vendéglátás és kereskedelem vizsgálata Olaszországban – amit a könyvek sem tanítanak” (2024-1-HU01-KA122-VET-000234122)